بلاگ

کاربرد پرلاتور در شیر آلات بهداشتی

در عصر حاضر و با وجود کم آبی و بارش کم باران و برف، بهترین راه، صرفه جویی در آب است تا بتوانیم هم بخودمان و هم به هموطنان عزیز در هر جای این کشور که حضور دارند، کمکی کرده تا از کم آبی و یا بی آبی رنج نبرند. شاید جالب باشد که بدانید استفاده از شیرآلات استاندارد اترک نیز میتواند در صرفه جویی کردن آب کمک کند. شیرآلاتی که با طراحی استاندارد و اجزای کاهنده مصرف آب تولید و به بازار عرضه میشوند. حال یکی از قطعات مهمی که میتواند کاهنده مصرف آب باشد «پرلاتور» نام دارد.

آبکاری شیرآلات بهداشتی

معرفی انواع آبکاری شیرآلات بهداشتی آبکاری کروم ، مسی ، استیل و برنز از جمله پرکابردترین انواع آبکاری شیرآلات به شمار می روند. انتخاب هر کدام از آن ها بستگی به سلیقه مشتری ، رنگ دکوراسیون محیط و … بستگی دارد.آبکاری شیر آلات به رنگ طلایی از طرفداران زیادی برخوردار است.

اهمیت وجود کاتریج با کیفیت مناسب در انتخاب شیر آلات

وقتی تصمیم می‌گیرید برای خانه خود شیرآلات بخرید یا اصلا وقتی مجبور به تعویض شیرآلات خانه خود هستید، با در نظر گرفتن چه معیارهایی خرید می‌کنید؟ اولین معیارهایی که به ذهن همه می‌رسد طبیعتا زیبایی، قیمت و نوع شیرآلات است اما حقیقت این است که در شیرآلات مدرن امروزی، مثل شیرآلات اهرمی عوامل تاثیرگذار بیشتری کیفیت و کارایی را تضمین می‌کند. یکی از عواملی که باید هنگام خرید شیرآلات به آن توجه کنید، نوع مغزی و کارتریج شیر است. بد نیست بدانید که عمر شیرآلات بهداشتی، به کیفیت کارتریج و دوام آن بستگی دارد.

شیر ماشین لباسشویی و چگونگی تعمیر و تعویض آن

عملکرد شیر برقی در ماشین لباسشویی در واقع شیر برقی ماشین لباسشویی وظیفه پر کردن آب در ماشین لباسشویی برای شستن لباسها را برعهده دارد. به این صورت که به طور خودکار بعد از روشن شدن ماشین آب وارد دستگاه می شود. سپس از لباسشویی به جاپودری لباسشویی وارد می شود. پس از آن به دیگ شستشو برمی گردد. پس از این که ماشین لباسشویی روشن شد به صورت خودکار آب وارد مخزن می شود. در قسمت سیم پیچ شیر برقی آب وارد شده باعث پمپاژ آب به داخل ماشین لباسشویی می شود. بعد از این که آب مورد نیاز برای شستشو در ماشین لباسشویی قرار گرفت ، ورود آب توسط شیر برقی قطع می شود.